Jep Bargalló: “Sant Sadurní té potencial per ser una destinació turística madura”

El Patronat de Turisme va presentar aquest dimarts el pla de màrqueting i competitivitat turística de Sant Sadurní, un treball que ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona i executat per l’empresa de consultoria turística Ros Development & Planning.

L’acte es va celebrar al celler de la Fassina de Can Guineu i va comptar amb la participació de l’alcaldessa de Sant Sadurní i presidenta del Patronat de Turisme, Susanna Mérida, el regidor de Comerç i Turisme, Jep Bargalló, així com Ramon Riera, diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona i alcalde de Torrelavit; i Josep Ros, director general de Ros D&P. Una quarantena de representants institucionals a nivell comarcal i regional i del sector empresarial i comercial de la vila van assistir a la presentació.

El document elaborat és un extens informe que inclou una diagnosi de la realitat de Sant Sadurní i aporta les estratègies i pla d’acció a curt i mig termini perquè Sant Sadurní pugui convertir-se en una destinació turística.

ÀUDIOS

Jep Bargalló, regidor de Comerç i Turisme

Susanna Mérida, alcaldessa de Sant Sadurní: “Cal la participació del sector privat en el nou model econòmic de Sant Sadurní”

Josep Ros, director general Ros D&P, empresa encarregada del pla: “Ningú pot discutir a Sant Sadurní la capitalitat del cava”

Ramon Riera, delegat de Turisme Diputació de Barcelona: “És necessari que el visitant entri a Sant Sadurní”

 

2013-09-02 pla marqueting 1 WEB

Anuncis
By radiosantsadurni

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s